Herečka se kromě natáčení a moderování televizních pořadů zhostila i role ambasadorky Dove Academy Workshopu, projektu na podporu ženského sebevědomí a krásy. Značka je touto kampaní proslavená po celém světě, ale poprvé se rozhodla ji uspořádat také u nás se skutečnými českými a slovenskými ženami. Jako hvězdnou patronku firma zvolila právě sympatickou herečku, která hodnotí tuto iniciativu slovy: „Myslím, že jde o projekt, který je potřeba. Já sama se ve svém okolí setkávám s tím, že ženy sebevědomí hledají velmi těžce. Navíc patřím k těm, co přijdou ráno do koupelny, podívají se na sebe a říkají: neznám tě, ale umeju tě. Takže jsem ráda, že jsem díky Dove Academy Workshopu mohla nejen pomáhat, ale také posílit i své sebevědomí."
Dvanáct účastnic díky spolupráci s psycholožkami a týmem profesionálů získalo možnost zapracovat na svém sebevědomí, kráse a celkovém přístupu k životu. Má i sama Míša nějaké komplexy? „Když jsem byla mladší, tak jsem byla plná mindráků, které jsem postupně odbourávala. Čím jsem starší, tím více se mám ráda, umím se sebou lépe pracovat, více si uvědomuji, co je mou předností a co nedostatkem. Učím se mít se ráda i s těmi nedostatky. Každá žena chce to, co nemá. Ale myslím, že můžu být tomu nahoře vděčná, že vypadám a cítím se tak, jak se cítím," odpověděla s úsměvem.
Míšinu víru ve vlastní ženskost a krásu nalomilo dětství, kdy byla vychovávána trochu jako kluk. „Naši si přáli Honzíka, byla jsem tak ostříhaná na kluka, dlouho jsem neměla náušničky… proto někdy hledám cestu ke své ženskosti a jsem ráda, že se mi to daří. I s pomocí mého partnera," prozradila Míša.
Proměny 12 účastnic dokumentují fotografie, které se představují na putovní výstavě ve vybraných nákupních centrech České i Slovenské republiky. Snímky zároveň tvoří charitativní kalendář, který za přítomnosti účastnic workshopu pokřtila právě ambasadorka projektu.
„Ještě nikdy jsem nebyla ambasadorkou. Beru to jako čestnou funkci. Zpočátku na mě účastnice workshopu koukaly jako na známou tvář z televize, kterou třeba obdivují. A pak se to otočilo a koukala jsem s obdivem já na ně. Každá je jiná, každá je krásná a zajímavá," uzavřela Míša, s jejíž pomocí se podařilo na slavnostním křtu vydražit kalendář s podpisy účastnic za krásných 13 tisíc korun. Výtěžek z dražby i následného prodeje kalendáře prostřednictvím putovní výstavy nebo internetových stránek věnuje značka Nadačnímu fondu Slovak-Czech Women's Fund.