Šíp.deník.cz

Hbitý reprezentant: Opel Insignia

Není co rozebírat. Tento automobil majitele skvěle reprezentuje. Na první pohled zmatek, ale fungující….
Není co rozebírat. Tento automobil majitele skvěle reprezentuje. Na první pohled zmatek, ale fungující….
Zdroj: Šíp/Ondřej Procházka
Sdílej článek:

Chcete výrazně reprezentovat a ještě se pořádně svézt? Pak je tady pro vás Opel Insignia 2.0 Turbo – nablýskaná luxusní limuzína s ďábelsky výkonným motorem.

Tak to teda bylo poježděníčko. Týdenní testování limuzíny, která nám dělala společnost (a opelu skvělou reklamu) i na svatbě, jsme si nemohli vynachválit. Černá barva, tvary připomínající z jednoho pohledu i mnohem dražší BMW X6 a dokonalé jízdní vlastnosti nás prostě uhranuly.
Téměř pětimetrový kolos dokáže na silnici divy, a to zejména díky podvozku se systémem FlexRide. Ten ovlivňuje reakci na sešlápnutí plynu, jakožto i tlumiče a řízení. Výsledkem jsou parádní dovednosti za jakékoliv situace i počasí. To vše za libého zvuku motoru se sílou 220 koní.
Jelikož i výbava u vozu, který na rozdíl od konkurence pořídíte pod milion korun, odpovídá potřebné kvalitě, není toho moc co vytknout. Vynikajícím řešením na pohled složitějšího ovládání je multifunkční otočný ovladač, který usnadní práci se základními prvky individuálních nastavení.
Za zmínku navíc stojí maximálně pohodlné sedačky i zajímavá grafika menu na hlavním displeji. Na jméno v technickém průkazu Opelu Insignia můžete být hrdí…

#nahled|https://g.denik.cz/56/c3/opel1_denik-galerie.jpg|https://g.denik.cz/56/c3/opel1.jpg|Na první pohled zmatek, ale fungující…#

Značka: Opel Insignia
Motor: přeplňovaný zážehový čtyřválec, objem 1998 cm3
Výkon: 162 kW (220 k) při 5300 ot/min.
Max. rychlost: 242 km/h
Zrychlení (0-100 km/h): 7,6 vteřiny
Spotřeba (město/mimo/kombi): 12,7/6,5/8,8 l/100 km
Zavazadlový prostor: 500–1010 l
Cena základní/testované verze: 786 900/981 400 Kč

Z ČEHO SPADNE BRADA

Výkon: Za plynem jde „dvěstědvacetikoňová“ Insignia, kdykoliv si vzpomenete, a vy se v tu chvíli stáváte králem silnice, pokud kolem vás nejede ještě nadupanější sporťák.

Výbava: Jako ve snu, nebo spíš uprostřed něčeho, co nemá hranic. Tak vypadá interiér, v němž působí naprosto funkčně vše, co si budete přát. Ovšem ve střídmé podobě.

NA CO RADŠI ZAPOMENOUT

Zrcátka: Nechceme od opelu nějaké sloní uši, ale tomuto vozu by rozhodně slušela větší zrcátka, která by zvýraznila jinak velmi dobrý rozhled z vozu a celkový přehled.

Ovladače: Středová konzole působí na první pohled velmi přeplácaně a nepřehledně. Po delší chvilce se v ní ale dá zorientovat a využít mj. multifunkční otočný ovladač.

Lukáš Vrkoč

Sdílej článek:

Doporučené články

Partnerské horoskopy

Přehled partnerských vztahů