Šíp.deník.cz

Román pro muže má první skandál: Ze slovenských vlaků musí zmizet ňadro

Plakát na film Román pro muže se ve slovenských vlacích dlouho neohřál
Plakát na film Román pro muže se ve slovenských vlacích dlouho neohřál
Zdroj: BontonFilm
Sdílej článek:

Krátce před premiérou nové filmové komedie podle úspěšné knihy Michala Viewegha Román pro muže provází uvedení filmu první skandál. Na Slovensku, kde již vystartovala reklamní kampaň, musí z vlaků zmizet plakáty a reklamní poutače.

Autorkou ústřední fotografie je Sára Saudková, která v návaznosti na příběh filmu zvolila jako hlavní motiv stylizaci herce Miroslava Donutila a modelky symbolizující nevinnou spravedlnost. Reklamní poutače však na Slovensku vzbudily – alespoň podle tvrzení Železniční společnosti Slovensko – bouři nevole a značné pohoršení cestujících.

Situace došla až tam daleko, že Odbor komunikace Železniční společnosti Slovensko vyzval agenturu Presse & Marketing Slovakia s.r.o. k odstranění reklamy ze všech vlaků a to do 30. srpna 2010. Vše zdůvodňuje hrubým porušením závazků a negativní odezvu veřejnosti. Podle informací se poutače na Slovensku a především nahé poprsí modelky stávají terčem různých domalovávání, ale zároveň pobuřují běžné cestující.

Nejhorší, co vás může potkat, je, že si vás nikdo nevšímá

„To nejhorší, co může plakát potkat je, že si ho nikdo nevšímá,“ říká autorka Sára Saudková a dodává: „Slovenské železniční společnosti patří proto můj díky. Lidé jsou denně pod náporem senzačních zpráv a nevídaných odvážných snímků a pokud je zaujme tajemná fotografie s krásnou dívkou a skvělým hercem, pak sláva. Ta fotografie není vulgární, ale je setsakramentsky přitažlivá. A láká nás do kina na pozoruhodný film.“

Plakát na film Román pro muže se ve slovenských vlacích dlouho neohřál

Také jednatelé společnosti Presse & Marketing Slovakia považují reakci Odboru komunikace ŽSSK a zdůvodnění nařízení za přehnané. „Je to jako byste dostali výpověď z bytu, protože jste rozbili šálek,“ tvrdí jednatelka společnosti Blažena Bubernáková. Společnost působí na reklamním trhu 10 let a za tu dobu nezaznamenala žádný podobný případ. I při umisťování reklamy byly všechny podmínky splněny. „Považujeme to za pouhé organizační nedorozumění,“ dodává další z jednatelů společnosti Jozef Juhász. „Železniční společnosti Slovensko jsem poslal odpověď, v které vysvětlujeme celý proces schvalování a věřím, že na základě tohoto vysvětlení své stanovisko změní.“

V českých kinech je premiéra Románu pro muže naplánována na 22. září. Reklamní kampaň vystartuje zanedlouho, ale ani producent, ani distributor se negativních reakcí neobávají.

(zdroj: Bonton Film)

(zdroj: Bulvár.cz)

Sdílej článek:

Doporučené články

Partnerské horoskopy

Přehled partnerských vztahů