Nela Slováková je poslední dny hlavní tématem všech debat na Instagramu. Byznys s rouškami vítězce reality show Hotel Paradise rozhodně nevyšel tak, jak si nejspíš původně plánovala. První problém byl prodej dezinfekčních gelů na ruce, kterých se bohužel ale zákazníci ani po zaplacení dodnes nedočkali, zboží totiž zůstalo v Maroku.
Brněnská podnikatelka kromě gelů prodává roušky s aktivním stříbrem, o kterých prohlašuje, že jsou lepší, než látkové, a dokládá to tvrzením jakéhosi chemika. Jeden kus roušky Vás u Slovákové vyjde na 289 kč, z českých celebrit ale není zdaleka jediná, kdo s nimi podniká!
Jak se ovšem říká, když dva dělají totéž, není to totéž. Pojďme si proto porovnat rouškový byznys Nely Slovákové a ex Jardy Jágry Veroniky Kopřivové a odpovíme se na pár otázek, které lítají vzduchem!
V čem udělala Slováková chyby?
Zdroj: Profimedia
Fanoušci Nely Slovákové si nejspíš kladou otázky, proč zrovna ona je terčem kritiky, když s rouškami obchoduje kde kdo. Dle zákazníků měl prodej ochranných pomůcek u hvězdy reality show hned několik závažných problémů!
1. Roušky, které Slováková nabízela nejen že neměla skladem, ale ani nebyly ušité. Díky tomu vznikla dlouhá čekací doba, která zákazníky odradila a následně po více než týdenním čekání začali objednávky hromadně stornovat. A plynulost doručení se ještě zhoršila…
2. Kauza s gely rozhodně neměla na brněnskou podnikatelku dobrý dopad co se důvěry týče. Lidé se začali obávat, že stejně jako gel, jim ani roušky nikdy nedorazí!
3. Vysoká cena a malé množství darovaných roušek! Oproti jiným vlivným osobnostem jsou počty darovaných od Slovákové spíše opravdu symbolické. Díky tomu budí dojem, že je to pro ni skutečně pouze zdroj rychle vydělaných peněz!
A teď si pojďme srovnat, jak své podnikání vede Veronika Kopřivová!
Veronika Kopřivová zvolila zcela jiný postup prodeje roušek, než Slováková.
Zdroj: Profimedia.cz
Roušky se rozhodla šít i Veronika Kopřivová, která má také svou módní značku a proto mohla využít své díly k výrobě ochranných pomůcek. U ex Jágra sice nekoupíte roušku a aktivním stříbrem, rozhodně Vám ale ve velmi krátkém čase dorazí domů a to za výrazně nižší cenu.
Jeden kus na e-shopu Veroniky vyjde na 123 korun bez DPH. Výdělek ale sotva pokryje počet roušek, které Kopřivová rozváží do nemocnic lékařům, ale i dětským pacientům! Ve svém volném čase navíc rozváží krásná blondýnka ochranné materiály zcela zdarma potřebným!
Druhý zásadní rozdíl mezi podnikáním Slovákové a Kopřivové je fakt, že Veronika prodává a nabízí pouze již vyrobené produkty a tudíž máte jistotu, že k Vám roušky dorazí skutečně během krátké chvilky a nebudete muset čekat, než je ušijí.
Když v továrně u Kopřivové došly látky, ihned informovala zákazníky ještě předtím, než zboží zaslala, na rozdíl od Nely Slovákové, která bez varování vyměnila zákazníkům design roušek k jejich nemilému překvapení. Drobné rozdíly v přístupu podnikatelek ale způsobily, že Slováková aktuálně řeší velké fiasko, které nebude jednoduché zalepit. Zde asi platí přísloví, že méně, je někdy více…
Nela Slováková je za svůj byznys velice kritizovaná.
Zdroj: Profimedia.cz
Znechucení nad prodejem roušek u Slovákové vyjádřily i české celebrity.
Zdroj: Instagram
Podaří se Slovákové předvědčit ještě své zákazníky?
Zdroj: Profimedia