Novinka

Přihlaste se k odběru našich novinek ještě dnes!

Zjistit více
NOVINKA UŽ TO VÍŠ? NE? TAK SE PŘIHLAS A ODEBÍREJ! ODEBÍRAT ×

Máte MALÝ PENIS? Nezoufejte! Naše rady vám pomohou to změnit!

Trápí vás, že se vám mezi nohama nehoupá pořádná anakonda? Že váš penis jde ve spodním prádle jen těžko najít? Možná je na čase to změnit! Věřte nebo ne, výbava, kterou máte, může ještě povyrůst, když se o ni budete správně starat. Máme pro vás 6 překvapivě funkčních cviků, jež mají prokazatelně pozitivní vliv na kvalitu erekce a délku vašeho „macka“.  

Malý penis vede ke spoustě nepříjemných situací a představ.

1.cvik – Ultimátní natahovač, který zvětší vaši okurku

Malý penis vede ke spoustě nepříjemných situací a představ.

Extra tipy:

-          Skvělé cvičení na zvětšení délky

-          Musíte dosáhnout alespoň částečné erekce

-          Cvik se má opakovat dvakrát denně všemi směry

-          Cvičení by nemělo trvat déle než 5-10 minut

(vhodné pro začátečníky, bez velkého rizika zranění)

Instrukce jsou prosté:

1.       Nejdříve se trochu „rozehřejte“, klidně si dejte na čas.

2.       Stáhněte předkožku a uchopte docela pevně penis asi jeden centimetr pod žaludem

3.       Neměli byste cítit žádnou bolest ani nepříjemné pocity.

4.       Zatáhněte penis do výšky tak, abyste uvnitř cítili lehké pnutí.

5.       Pozici držte 20 – 30 vteřin.

6.       Pokud je to potřeba, pak si pár vteřin odpočiňte.

7.       Opakujte kroky 2. – 4., jen s tím rozdílem, že budete v další fázi svůj pyj tlačit směrem k pupíku.

8.       Opakujte, ale tentokrát penis namiřte směrem ke kolenům.

9.       Při dalším opakováním s ním zamiřte doprava.

10.   A konečně v poslední fázi opakujte cvičení namířením penisu doleva.

11.   Dopřejte si čas na zklidnění.

2. cvik – Palcová natahovačka, díky které se vám ženy už nebudou smát…

Malý penis vede ke spoustě nepříjemných situací a představ.

Extra tipy:

-          Skvělé cvičení na zvětšení délky

-          Musíte dosáhnout alespoň částečné erekce

-          Různá místa, kam umístit palec

-          Cvičení by nemělo trvat déle než 3 minuty

(obtížnější cvičení pro pokročilé, riziko zranění průměrné)

Instrukce:

1.       Nejdříve penis postavte do „částečného pozoru“, jak jste zvyklí před milováním s manželkou nebo před sledováním porna, klidně si dejte na čas.

2.       Stáhněte předkožku a uchopte penis asi jeden centimetr pod žaludem

3.       Měli byste ho tlakem zvedat jemně do výše a do stran tak, abyste necítili žádnou bolest, stejně jaké v prvním cvičení.

4.       Poté použijte palec druhé ruky, umístěte ho do spodní strany penisu a zatlačte palcem na svůj úd směrem ke kolenům a do stran.

5.       Měli byste v tu samou chvíli tlačit oběma rukama různými směry s dostatečnou silou, ucítíte bezbolestný tlak uvnitř penisu.

6.       Vydržte v pozici alespoň 20-30 sekund.

7.       Pokud je to potřeba, před jednotlivými cviky si chvilku odpočiňte.

8.       Opakujte kroky 2. až 7. až čtyřikrát, při opakování se snažte umístit palec na trochu jiná místa.

9.       Dejte si čas na zklidnění.

3. cvik – Zpáteční tlak, který změní pobavení při odhadu velikosti za obdivné vzdechy

Malý penis vede ke spoustě nepříjemných situací a představ.

Extra tipy:

-          Musíte dosáhnout téměř plné erekce

-          Různá místa, kam umístit palec

-          Prodlužovací lekce by neměla trvat déle než 4-6 minut.

(vhodné i pro začátečníky, průměrné riziko zranění)

1.       Nejdříve zapracujte na dosažení minimálně poloviční erekce.

2.       Stáhněte předkožku a obejměte rukou penis tak, aby váš palec byl asi jeden centimetr pod žaludem

3.       Obejměte penis i druhou rukou tak, aby prsty držely penis za spodní stranu.

4.       Táhněte kůži na penisu směrem k tělu, použijte dost síly na to, abyste uvnitř údu cítili bezbolestný tlak.

5.       Vydržte 15-25 vteřin.

6.       Pokud je to potřeba, krátce si po cviku vydechněte.

7.       Opakujte kroky 2. až 7., ale změňte trochu polohu palců.

8.       Zklidněte se.

4. cvik – Kegel, který pomohl krom mužů i ženám…

Malý penis vede ke spoustě nepříjemných situací a představ.

Extra tipy:

-          Zlepšuje kvalitu erekce

-          Zkoušejte krátké i dlouhé stahy

-          Měňte počet a délku cviků

-          Cvičení by nemělo trvat déle než 20-30 minut.

(vhodné pro začátečníky, nízké riziko zranění)

Jak na to:

1.       Objevte sval zvaný Pubococcygeus, nejlépe to jde tak, že se pokusíte zastavit na okamžik močení.

2.       Jakmile sval objevíte, pokuste se ho kontrolovat i ve chvíli, kdy nekonáte potřebu.

3.       Když se to naučíte, snažte se udržet každý stah na alespoň 5 vteřin.

4.       Povolte a na pár vteřin si odpočiňte.

5.       Opakujte kroky 2. až 4., dokud nedosáhnete požadovaného počtu cviků.

6.       Denně byste tomuto cvičení neměli věnovat více než 20-30 minut.

5. cvik – Mokrá masáž, díky které už vaše partnerka neupotřebí lupu

Malý penis vede ke spoustě nepříjemných situací a představ.

Extra tipy:

-          Požadována je téměř úplná erekce

-          Nikdy netahejte kořen penisu

-          Začněte raději s menším počtem cviků (jako start se doporučuje 20)

-          Přestaňte okamžitě, jak ucítíte bolest nebo nepohodlí

-          Toto cvičení zvětšuje obvod a délku

(vhodné i pro začátečníky, minimální riziko úrazu)

Jak se dělá?

1.       Než začnete, zapracujte na poloviční až skoro úplné erekci.

2.       Na obě ruce naneste lubrikant, stejně jako na svůj „klacek“.

3.       Uchopte penis tak, abyste ho rukou pevně sevřeli palcem a ukazovákem lehce nad kořenem.

4.       Sevření by mělo být tak silné, aby lehce bránilo průtoku krve, pak jezděte sevřenou dvojicí prstů pomalu směrem nahoru a pak dolů tak, aby se postupně celá délka penisu prokrvovala, jak po ní sunete ruku.

5.       Jeden cvik je dokončen, když vykonáte sevřený pohyb nahoru a dolů.

6.       Vraťte se ke kroku 4. a stejně jako následující kroky opakujte tolikrát, než dosáhnete určeného počtu cviků.

7.       S ukončením cvičení si dejte na čas, možná bude vaše vzrušení opadávat o něco pomaleji než obvykle.

Upozornění: příliš časté opakování tohoto cviku může vést k tomu, že v penisu ztratíte cit. Také se nedoporučuje provádět cviky při plné erekci, protože by mohlo dojít k poškození nervových vláken.

6 cvik – Otočka bohů, po které už nic není tak malé, jak se zdá

Malý penis vede ke spoustě nepříjemných situací a představ.

Extra tipy:

-          Ideálně provádět s minimální erekcí

-          Protahujte se 20-30 vteřin v každém směru

-          Celé cvičení by nemělo trvat déle než 3 minuty

(vhodné pro začátečníky, nízké riziko zranění)

Takhle se to dělá:

1.       Než začnete, zapracujte na zcela minimální erekci.

2.       Stáhněte předkožku a uchopte penis tak, abyste ho rukou pevně sevřeli palcem a ukazovákem lehce pod žaludem.

3.       Zatahejte penis směrem vzhůru, až ucítíte drobný, ale bezbolestný tlak uvnitř.

4.       Pak penisem zvolna otáčejte kruhovitými pohyby po směru hodinových ručiček.

5.       Vyměňte ruce a pokračujte ve cvičení stejným způsobem, jen proti směru hodinových ručiček.

6.       Jedna rotace by měla trvat alespoň půl minuty!

7.       Opakujte kroky 2-6, dokud neprotočíte svůj pyj oběma směry alespoň třikrát.

8.       Pokud cítíte jakoukoli bolest nebo nepříjemné pocity, cvičení ukončete.

Pokud jste snad námi uvedené cviky z pouhého čtení nepochopili, nemusíte si zoufat, první z uvedených cviků si můžete prohlédnout v našem videu.

Sdílej článek:
Autor: Jan Novák

Doporučené články

Rubriky

Celebrity Nejčtenější celebrity Oblíbené celebrity Cestování Oblíbené destinace Láska a vztahy Zdravý vztah Lechtivé články Příběhy slavných Události slavných Vztahy slavných Recepty Kuchyně pro labužníky Zdravý jídelníček Zajímavosti Zábava a video Pro zasmání Vtipné videa

Keltské horoskopy

Přehled keltských horoskopů Dub   21. 3. (jarní rovnodennost) Topol   1. 5. – 10. 5. … Kaštan   11. 5. – 20. 5. … Jasan   21. 5. – 30. 5. … Habr   31. 5. – 10. 6. … Fíkovník   11. 6. – 20. 6. … Bříza   21. 6. (letní slunovrat) Jabloň   22. 6. – 2. 7. … Jedle   3. 7. – 13. 7. … Jilm   14. 7. – 24. 7. … Cypriš   25. 7. – 4. 8. … Cedr   15. 8. – 24. 8. … Borovice   25. 8. – 3. 9. … Vrba   4. 9. – 13. 9. … Lípa   14. 9. – 22. 9. … Oliva   23. 9. (podzimní rovn.) Líska   24. 9. – 2. 10. … Jeřáb   3. 10. – 11. 10. … Javor   12. 10. – 21. 10. … Ořešák   22. 10. – 31. 10. … Buk   21. 12. (zimní slunovrat)

Západní horoskopy

Přehled západních horoskopů Vodnář   21. 1. – 20. 2. Ryby   21. 2. – 20. 3. Beran   21. 3. – 20. 4. Býk   21. 4. – 21. 5. Blíženci   22. 5. – 21. 6. Rak   22. 6. – 22. 7. Lev   23. 7. – 22. 8. Panna   23. 8. – 22. 9. Váhy   23. 9. – 23. 10. Štír   24. 10. – 22. 11. Střelec   23. 11. – 21. 12. Kozoroh   22. 12. – 20. 1.

Čínské horoskopy

Přehled čínských horoskopů Krysa   1960, 1972, 1984 … Buvol   1961, 1973, 1985 … Tygr   1962, 1974, 1986 … Králík   1963, 1975, 1987 … Drak   1964, 1976, 1988 … Had   1965, 1977, 1989 … Kůň   1966, 1978, 1990 … Ovce   1967, 1979, 1991 … Opice   1968, 1980, 1992 … Kohout   1969, 1981, 1993 … Pes   1970, 1982, 1994 … Vepř   1971, 1983, 1995 …

Partnerské horoskopy

Přehled partnerských vztahů Vodnář   21. 1. – 20. 2. Ryby   21. 2. – 20. 3. Beran   21. 3. – 20. 4. Býk   21. 4. – 21. 5. Blíženci   22. 5. – 21. 6. Rak   22. 6. – 22. 7. Lev   23. 7. – 22. 8. Panna   23. 8. – 22. 9. Váhy   23. 9. – 23. 10. Štír   24. 10. – 22. 11. Střelec   23. 11. – 21. 12. Kozoroh   22. 12. – 20. 1.

Vážení čtenáři,

náš web ŠÍP přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění našich novinek - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr novinek i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT