Novinka

Přihlaste se k odběru našich novinek ještě dnes!

Zjistit více
NOVINKA UŽ TO VÍŠ? NE? TAK SE PŘIHLAS A ODEBÍREJ! ODEBÍRAT ×

Zhubněte do plavek se Šípem

Pilates
Pilates
Pilates
Pilates
Sdílej článek:

Potřebujete vylepšit postavu do plavek? Pak vám určitě přijde vhod náš čtyřdílný seriál, který představí vybrané cviky pilates, díky kterým si vytvarujete problematické partie těla. A pokud tohle moderní cvičení zkombinujete s účinnou zeštíhlovací kosmetikou, z výsledku budete nadšeni! Tak hurá do první lekce, která si posvítí na posílení břišních svalů.

Co je pilates?

Pilates nese jméno svého zakladatele, kterým je Joseph Hubertus Pilates. Tato důmyslná metoda zahrnuje více než 500 cílených a precizních cviků, navržených k protažení a posílení svalů. Podporuje správné držení těla a vytváří nové pohybové návyky, které umožňují volný pohyb bez nadměrného svalového napětí. Cílem pilates je harmonizace těla a mysli tak, aby byl následný pohyb účinný, vyvážený i elegantní. Cvičení je vhodné pro začátečníky i pokročilé, nezáleží na věku ani fyzické kondici.

1. cvik
V lehu na zádech pokrčte nohy do pravého úhlu. Zvedněte hrudník a hlavu tak, abyste se nedotýkala lopatkami podložky. S výdechem se dotkněte jednou špičkou nohy země, poté ji vraťte zpět a opakujte druhou nohou. Po zvlád-nutí samostatného snižování, můžete snižovat obě nohy současně.
Každý cvik opakujte 4 až 8krát.

2. cvik
V lehu na zádech pravou nohu pokrčte a levou natáhněte a propněte. Obě ruce natáhněte tak, aby byly ve stejném úhlu jako nohy. Zvedněte s výdechem celý trup nad podložku, aniž byste pohnula nataženou nohou. Ruce udržte stále ve stejném úhlu. Nadechněte se a s výdechem vytočte horní část trupu do strany za levou rukou. Vraťte trup zpět na střed a položte se na zem. To samé opakujte s nataženou druhou nohou na druhou stranu.
Celé cvičení opakujte 4 až 8krát.

3. cvik
V lehu na zádech pokrčte obě nohy a ruce propněte směrem ke stropu. S výdechem se nadzvedněte nad podložku tak, abyste se dotýkala pouze spodním koncem lopatek. Ruce držte stále propnuté a vydechujte plynule, než napočítáte do osmi. Vraťte se zpět do lehu. S výdechem udělejte stejný cvik jako v předchozím bodě. Hrudník ale mírně vytočte, aby obě ruce směřovaly vedle nohou. Poté cvik proveďte na druhou stranu.
Opakujte 4 až 8krát.

Rada trenéra
„Cvičení bude efektivní, pokud udržíte bříško vtažené dovnitř po celou dobu provádění cviku. Pilates je velice účinné. Výsledky cvičení na sobě zpozorujete už do šesti týdnů,“ doporučuje Jiří Janeček, učitel pilates, studio Pilates Czech. Pro cvičení pilates je základem zapojení centra těla, tzn. břišních svalů. Díky pravidelnému cvičení si zlepšíte držení těla a vaše bříško bude zpevněné a ploché. Je potřeba cviky provádět kontrolovaně, plynule a bez švihu. Pilates upřednostňuje preciznost provedení před frekvencí.


Příště: 2. lekce pilates pro pevné tělo


Tipy Šípu

Vymažte centimetry navíc
Pokud se budete 2x denně mazat Dermacol Enja Slim Gelem, do měsíce se můžete radovat z kalhot, které budou v pase o velikost menší.
Zeštíhlující gel na bříško s kofeinem a speciálními polysacharidy, které stimulují štěpení tuků v pokožce a preventivně působí proti jejich ukládání. Účinné látky prokrvují problematické partie těla a odvádějí zadr-žovanou vodu.
Cena: 199 Kč

Zdravé cereálie
Obohaťte jídelníček o zdraví prospěšné celozrnné cereálie.
V krabici Nestlé Fitness najdete i CD s tanečním videem, speciální cvičení na pevné bříško a rady o zdravém životním stylu.
Cena: od 54,90 Kč

Sdílej článek:
Autor: Redakce

Doporučené články

Rubriky

Celebrity Nejčtenější celebrity Oblíbené celebrity Cestování Oblíbené destinace Láska a vztahy Zdravý vztah Lechtivé články Příběhy slavných Události slavných Vztahy slavných Recepty Kuchyně pro labužníky Zdravý jídelníček Zajímavosti Zábava a video Pro zasmání Vtipné videa

Keltské horoskopy

Přehled keltských horoskopů Dub   21. 3. (jarní rovnodennost) Topol   1. 5. – 10. 5. … Kaštan   11. 5. – 20. 5. … Jasan   21. 5. – 30. 5. … Habr   31. 5. – 10. 6. … Fíkovník   11. 6. – 20. 6. … Bříza   21. 6. (letní slunovrat) Jabloň   22. 6. – 2. 7. … Jedle   3. 7. – 13. 7. … Jilm   14. 7. – 24. 7. … Cypriš   25. 7. – 4. 8. … Cedr   15. 8. – 24. 8. … Borovice   25. 8. – 3. 9. … Vrba   4. 9. – 13. 9. … Lípa   14. 9. – 22. 9. … Oliva   23. 9. (podzimní rovn.) Líska   24. 9. – 2. 10. … Jeřáb   3. 10. – 11. 10. … Javor   12. 10. – 21. 10. … Ořešák   22. 10. – 31. 10. … Buk   21. 12. (zimní slunovrat)

Západní horoskopy

Přehled západních horoskopů Vodnář   21. 1. – 20. 2. Ryby   21. 2. – 20. 3. Beran   21. 3. – 20. 4. Býk   21. 4. – 21. 5. Blíženci   22. 5. – 21. 6. Rak   22. 6. – 22. 7. Lev   23. 7. – 22. 8. Panna   23. 8. – 22. 9. Váhy   23. 9. – 23. 10. Štír   24. 10. – 22. 11. Střelec   23. 11. – 21. 12. Kozoroh   22. 12. – 20. 1.

Čínské horoskopy

Přehled čínských horoskopů Krysa   1960, 1972, 1984 … Buvol   1961, 1973, 1985 … Tygr   1962, 1974, 1986 … Králík   1963, 1975, 1987 … Drak   1964, 1976, 1988 … Had   1965, 1977, 1989 … Kůň   1966, 1978, 1990 … Ovce   1967, 1979, 1991 … Opice   1968, 1980, 1992 … Kohout   1969, 1981, 1993 … Pes   1970, 1982, 1994 … Vepř   1971, 1983, 1995 …

Partnerské horoskopy

Přehled partnerských vztahů Vodnář   21. 1. – 20. 2. Ryby   21. 2. – 20. 3. Beran   21. 3. – 20. 4. Býk   21. 4. – 21. 5. Blíženci   22. 5. – 21. 6. Rak   22. 6. – 22. 7. Lev   23. 7. – 22. 8. Panna   23. 8. – 22. 9. Váhy   23. 9. – 23. 10. Štír   24. 10. – 22. 11. Střelec   23. 11. – 21. 12. Kozoroh   22. 12. – 20. 1.

Vážení čtenáři,

náš web ŠÍP přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění našich novinek - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr novinek i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT